Schibsted ønsket en video på med norsk voiceover og undertekst til bruk i Schibsted 2022 seminar.
Jeg fikk i oppdrag å lage selve videoen, legge på undertekst og lage demo på voiceover.
Etter at vi tok noen runder med korrektur på selve klipping av video og korrigering av undertekst var videoen Schibsted 2022 seminar klar.
Min stemme brukt som grunnlag for hvordan voiceover kunne høres ut, og etter litt diskusjon frem og tilbake ble det bestemt at det var en kvinnelig stemme som skulle bli brukt, og ny voiceover ble tatt opp i Schibsted sine lokaler i A55, Oslo.
Voiceover ble sendt til meg, og det ble min jobb å renske klippet og legge det opp på videoen.
Jeg sendte videoen fra meg og to dager senere var den live på Schibsted 2022 seminaret.
Alle dere 49 personer har vært involvert på en eller annen måte for at vi skulle få gjennomført vårt
første Schibsted seminar for våre annonsører.
Et seminar som dekker absolutt ALT vi har å tilby, og dette på kun et par uker!
Det har vært alt ifra å gi en brief på en kort video som skal lages, til å lage selve videoen.
Takk for deres bidrag!
Dere har ikke bare skapt momentum for selgerne våre
men dere har også vært med å bygge intern stolthet som mange har uttrykt i dag!
– Elnaz Esmailzadeh, Head of Product and Concept
Takk for oppdraget! Det har vært en gøy og lærerik prosess.
Trenger du hjelp med logo, video, visuell profil eller annet? Kontakt meg her